torsdag, januari 10, 2008

Nu gäller det

Jag har fyra dagar på mig att få ihop min uppsats på 10-15 sidor. Har läst en del litteratur, har artiklar att läsa och skall härnäst leta "rättskäll*" i databaser med förarbeten, prejudikat och lagar. Får se om jag får några resultat. Annars så blir det en starkt doktrinbaserad uppsats. Och det vore lite tradigt. Ska man skriva om rättskällor vill man använda dem alla. :) Tyvärr är jag helt slut (redan) och vill bara sova trots att jag var rätt så peppad igår natt. Hmm. Ska kanske ge rosenroten ännu en chans (har hittills inte gjort ngt för mig) och se om jag kan hitta min Mo. Dessutom luktar min tröja cigaretter trots att jag inte varit bland rökare med den. Fattar inget. Och vill inte byta heller då jag inte känner för stickat idag - och då har jag inte många val. Vilket kan vara bra att komma ihåg nästa gång jag shoppar.

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Go Kristina, you're the coolest, you're the greatest, go Kristina!

Kristina sa...

Tack sötnos. Vilken fin bild du har :).