torsdag, januari 10, 2008

Jag har iaf gjort NÅGOT

Och så var trögheten större än väntat. Fan också. MEN jag kom på en lösning. När jag inte riktigt kunde koncentrera mig på att vara smart så kunde jag väl i alla fall göra några av de måsten som finns för uppsatsen och som skall göras förr eller senare ändå? Så jag letade fram mina databaser och sökte som tänkt, men började inte gå igenom materialet. Det väntar snällt på mig. Jag skapade ett skelett för uppsatsen, dvs ett dokument med rubriker jag tror behövs i en viss ordning samt en motsvarande innehållsförteckning. Detta skelett hr jag sedan formaterat så att det motsvarar hur jag vill ha det (vi har inte fått några strikta formaliakrav av den sorten och det utnyttjar jag för fullt). Jag har skapat ett titelblad med all information som krävs och med Juridicums logga (någon gång ska vara den första). Jag har skapat ett dokument med rubriker att föra in min genomgång av databaserna i. Inte helt fel. Bättre än att slösurfa. Nu är det nog lunch som gäller eftersom magen är på väg att börja kurra. Men sedan!

Inga kommentarer: