lördag, januari 12, 2008

Arbetshelg

Är vaken och har ätit frukost. Idag är det dags att börja skriva. Annars kommer det att bli RIKTIGT jobbigt. Men först ska jag till UB och hämta min bok, och även kolla om jag kan få tag på en annan på SOL. Jag vet inte alls hur det kommer att gå idag, men det som oroar mig mest just nu är att jag har ont i kroppen. Min arbetsställning är nog inte den mest ergonomiska, och det är endast (typ) i detta sammanhang jag önskar jag var kortare. sitter jag såpass högt upp att händerna vilar ok mot tangentbordet, och benen  kan vara avslappnade och mindre dubbelvikta så får jag väldigt långt till skärmen... Ibland är laptopar inte det bästa. Har dessutom ledvärk i händerna för tillfället. Jag hoppas bara inte det ska göra för ont - jag MÅSTE sitta vid datorn hela dagen imorgon och idag.

Inga kommentarer: