onsdag, oktober 01, 2008

Argt brev

Efter att ha tillbringat gårdagen med att ringa och vänta på mat jag betalt för och aldrig bli uppringd själv, trots löfte, är jag idag fortfarande missnöjd (tänka sig) och trött på det hela. Har börjat med att skriva ett mejl som jag hoppas var väldigt tydligt. Har jag inget hört efter lunch... då, blir det ARG-Kristina som tittar fram (stödd av Hormon-Kristina). Hur svårt ska det vara?

Utdrag från brevet
So you will understand why I am unhappy with the whole situation at the moment and am feeling inclined to start shopping elsewhere.

This is what I want: To have the rest of my groceries delivered to me asap, and at a precisely given time. To be phoned up, in advance, so that I know when to expect my delivery and am able to leave the flat during the day. To be compensated for this experience, i e waiting for 24h or more for my delivery, for having to spend a lot of time on the phone trying to get help and answers, unsuccessfully, and generally for the trouble I've experienced. I do NOT want to spend any more time phoning customer service and waiting in vain.

Inga kommentarer: