onsdag, oktober 01, 2008

Så ringde jag ändå tillslut

Aararararwreghjwhjk35ghk.jthnr6k. Det är vad jag tycker. Låt mig bara säga att samtalet avslutades med ett skrik. Och naturligtvis började jag grina under samtalet. Så jävla fucking irriterande. Summa sumarum: nej, inget hade antecknats om att leverera mina restprodukter. ingen leverens kunde göras förrän i övermorgon tisigast, om ens det. Nu fick jag iaf besked. Grattis mig. Har avbeställt restprodukterna och ska få the delivery charge åter (som jag aldrig betalade, och det sa jag också för jag är dumärlig). Jag vet att detta är världsligt. Att det finns allvarligare ting. Men jag är ändå fly förbannad. Så somm jag har ringt och föröskt ordna detta, och ändå har jag inte blivit kontaktad eller fått ngn nämvärt användbar hjälp. Jag känner mig oerhört nonchalerad och störd. Och som sagt, raging hormones hjälper inte ett endaste dugg. Så nu måste jag komplettera mathandeln på ngt sätt. Och det tar en sådan jävla tid. På så jävla dåligt humör just nu.

3 kommentarer:

Lovisa sa...

Skickar TUSEN kramar och lugnande kärlek från Lund! Inte för att du inte har all rätt att bli arg, men låt de inte ta din energi!!

Linda sa...

Håller med Lovisa! Låt dem inte ta din energi. Men jösses vilka idioter!! Störigt! Och du som skrivit värsta bra arga men sakliga mailet - kände att det var som en förebild för mig om jag någon gång måste klaga på något.
Många kramar härifrån också!

Kristina sa...

Tack till er båda. Jag ska göra mitt bästa. Blir inte så lätt riktigt arg, men det tar på krafterna när det sker. Har ätit och sett Desperate Housewives. Ska skriva klagobrev också. Men även kraftgå (min fot meckar fortafarande) och plugga.

KRAM