torsdag, oktober 02, 2008

Följetång

Blev i fm uppringd av ASDAaffären. De ringde ang de varor jag saknade. Förklarade att de var avbeställda och att jag inväntade pengar. Killen som ringde verkade rätt spak och jag fick hans namn och numret till affären ifall ngt mer skulle bli fel. Alltid ngt?

Har annars haft en del problem med nyintsallerade Word. Hatar att behöva använda programmet, men vad gör man. Nu verkar den iaf slutat krasha hela tiden. Fixar annars med tråkiga repetitiva rättsfall, tittar till älskligen då och då och väntar på IKEAleverens.Ja, just det. Har även lagat kyckling marengo.

Tillägg: Under middagen ringer ASDA igen (värst vad de plötsligt blivit bra på att höra av sig) och undrar om jag fått min leverens än... Förklarade att den skulle blivit avbeställd, vilket hon då ser att den blivit. Sedan lägger hon till en kupong för gratis leverns. Tacktack. "Is tehre anything else we can do for you Miss Wollter [vualterr]". Ne,nu vill ja bara äta. HAde gärna sett sådaanahär initiativ i förregår. Och man kan ju undra om de kollar loggen INNAN de ringer?

Inga kommentarer: