måndag, oktober 11, 2010

Väntan fortsätter

Jahup! Inte idag heller. Envisa unge. Imorgon ska jag på min regelbundna kontroll. Och jag som hade hoppats jag skulle få boka av den.

Har varit tröttare än vanligt idag. Efter lite matinhandling tidig fm tog jag mig ett varmt bad (ska vara bra), sedan blev det god wraplunch med maken framför Lost. Efter det tog tröttheten över och jag sov ett litet slag. Vädret var så fint så jag ville passa på att komma ut lite. Innan dess behövde jag dock påbörja middagen som skulle stå o puttra i två timmar: chili con carne. Och nu finns tre tvåportionerspaket i frysen. Promenaden var skön trots otymplighet. Underbart härligt med sol, klar himmel och värme. Nästan sommarkänsla förutom att solen står lågt. Jäkla tur att det är så milt med tanke på mitt val av skor just nu; det är bara sandalerna som passar. Nattinatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du, Kristinus, nu får du se till att komma ut! Vi undrar ju så vem du är!
Kram
Linda & Villem

Kristina sa...

Jag kan inte göra annat än att hålla med.

Kram,
Kristina