fredag, oktober 15, 2010

Fullständig lättja

Igår nådde jag nog höjden utav att inte göra ngt överhuvudtaget. Jag läste i sängen. Jag tittade på TV. Jag åt lunch, framför TV:n. Jag drack te & åt kaka. Framför TV:n. Jag la mig i sängen oh läste. Jag frsökte spva (men var för obekväm). Jag tittade mer på TV. Och drack hallonbladste. Och åt kakor (som jag ifs bakade då jag inte hade några köbekagor kvar, men ändå). Sedan ställde jag in maten i ugnen för uppvärmning (rester från igår alltså) som vi kunde äta när Linus kom hem. Kvällen avslutades med TV & te. Iofs, skall väl tilläggas att jag inte mådde toppen igår (är inte helt säker på att det är mkt bättre idag): lite hals/nässtrul & huvudvärk. Hoppas det är snabbt övergårnde. En förkylning just nu hade varit YTTERST opassande. Men med min tur och bakgrundhistoria... inte helt osannolikt.

Idag är jag lite mer flitig: tvätt, lite nyttosamtal, ska slänga sopor och handla lite frukostmat, duscha och ikväll ska vi äta middag med vänner. Ute. Jag lagar inte mat till sex pers just nu. Ser fram emot det!

Inga kommentarer: