fredag, januari 16, 2009

Trött men flitig?

Är fortfarande överdrivet trött, sover därför lite mer. Träningen igår var lyckad, det kändes verkligen i kroppen. Är mkt nöjd med vattengympan.

Ägnade en stor del av gårdagen att kolla jobb och praktikplaster. Hittade då en kurs/praktik på Hansard Society som hade varit SÅ spännande, men kostnaden är lite sisådär, och det hade ju varit bra mkt bättre att hitta ett jobb istället. Fortsatte att arbeta på min ansökan till the Electoral Commission. Den hade suttit fint. Jag lyckades även skriva ytterligare på min artikel. Idag borde jag ukunna få färdigt ett första utkast (måste kolla igenom det jag skriit, lägga till avslutande kmmentarer smat redigera llite) vilket vore skönt att ha klart inför Sverigeresan. Ska öäven föröska packa idag så det är klart. Snart är dte Sverige som gäller!

1 kommentar:

Sofia sa...

Hej Vännen!
Tänkte givitvis höra, först och främst, om du behöver bli hämtad någonstans eller om du kan ta dig till Lund själv. Sedan tänkte jag berätta att jag antagligen är ganska så mycket ledig nästa vecka... Torbjörn tror att det kan ta en liten stund innan övertaget är gjort... så jag har antagligen ganska mycket ledig tid och den börjar redan på söndageftermiddag! Frågan är hur mycket du behöver förbereda dig inför opponeringen. Jag, liksom du, behöver struktur just nu, så jag erbjuder alla mina tjänster; bollplank, fikakamrat, promenadpolare ja, du vet... allt som kan förhöja din vistelse! Om jag nu får mitt "efterlängtade" telefonsamtal tidigare än jag för tillfället tror... så får jag ju skämas lite, men den dagen, den sorgen.

KRAM Ses snart!