torsdag, januari 15, 2009

Ansökningar

Håller på att arbetar på jobbasnökningar. Fick iväg två igår och har nog skrivit färdigt en tredje (viktig) som ska skickas emd posten innan jag åker till Lund. Har även hittat några andra jobb att söka, ett par praktiktjänster samt en praktik/utbildning. Det är dötradigt och jag har inte fått upp rutienen än, men bättre än förra veckanär jag iaf.

Är fortfarande fantastiskt trött, sådär så jag undrar om jag är helt kry. Igår blev det siesta och idag sov jag efter frukosten igen. Lyxen av att vara arbetslös (fast tills jag tagit examen är jag inte officiellt arbetslös...). Borde strax fortsätta rbeta med min artikel. Är lite osugen dock. Får kanske stryka lite först... Hade varit väldigt bra att få iväg ett slags första utkast till Noreen innan Lund dock. Har även morgondaen på mig... Måste även packa.

Annars hade jag en trevlig kväll igår med pubbesök med SIan och sedan lite Planet Earth i HD med Linus. Jag kan inte kaga egentligen.

Inga kommentarer: