måndag, januari 12, 2009

Exjobbsseminarium

Har så äntligen fått datum och tid för opponeringen. Seminnariet blir den 21 januari, 9-16. Och i och med detta har nervositeten slagit till. Ontimagennervositet. Vad är dte eegentligen som förväntas på seminariet? (Informationen från jur lämnar som vanligt en del att önska.) Ska jag presentera mitt arbete eller bara ta emot (och besvara) kritik och kommentarer? (Att själv opponera på ngn annas arbete känns, märkligt nog! ;), inte like besvärligt.) Och hur fan kommer mitt lite skitarbete stå sig bredvid alla andras antaglige superambitiösa och välgenomförda uppsatser! Ja, en släng prstationsångest är tydligen ett måste i dessa sammanhang. Det enda som är bra är att jag ÄNTLIGEN kommer att få det hela avklarat och kunna ta ut examen samt att jag får träffa mina kära vänner i Lund.

Inga kommentarer: