onsdag, januari 14, 2009

En dag utanför hemmet

Fy vad trött jag är. Vill verkligen bara lägga mig och sova igen. Är inte säker på att jag är helt kry heller. Igår var en relativt produktiv dag. Jag kom int till institutet (efter en sväng via Muji och Boots) före elva och bänkade mig till att arbeta. Tyvärr blev de lite avbrott i fliten då det först kallades in till personalmöte och sedan blev jag voluntärkapad att blada kuvert. Men jag fick iaf en del gjort under eftermiddagen. Artikeln är inte klar, men jag har kommit en bit på vägen. Till min förargelse sket sig e-bayauktionen igen. Satt och vaktade på klockan för att lägga mitt bud så sent som möjligt då jag missbedömde läget. Visste inte att dte skulle krävas två klick att lägga bud, så jag missade budgivningen helt. Prutt. C'est la vie, men irriterande.

Jag skyndade mig hem för att stresslaga lite middag (som skulle ätas senare). Sedan tog jag bussen till Towern för att träffa Aster. Vi hade trevligt med cocktail (gotta love happy hour) och sedan vatten för min del samt samtal naturligtvis. Detta ska göras om. Hemma åt jag middag (och nu har jag konstaterat att jag INTE gillar grön curry) och tittade på A Few Good Men. Och var trött.

1 kommentar:

Tea sa...

Självklart blir det häng här hos mig...hur många kvällar du vill!