fredag, april 11, 2008

Till Karin

Karin utmanade mig att berätta mer om mig själv vilket jag här gör enligt hennes formel på ett mycket ogenomtänkt och spontant sätt. :)

Jag är: lättrörd, kärleksfull, bestämd, lätt och lagom ordblind samt blir lätt överenthusiastisk.
Jag är inte: lågljödd, oengagerad eller tolerant.
Jag tycker om: att få vara med nära och kära, att läsa en bok, att lyckas skapa grejer och vara bäst (händer ibland!).
Jag tycker inte om: hintar, hänsyslöshet, idioti eller våld.
Jag vill ha: familj, en stimulerande vardag, ro i själen och alldeles för mycket prylar.
Jag vill inte ha: krav på mig, ledvärk, cykliska hormoniella rubbningar eller ett liv utan vänner och kärlek.
Jag har: äntligen börjat landa, kort tid kvar till fullgjord examen, fantastiska vänner och en underbar kärlek.
Jag har inte: några konkreta karriärplaner, den fysik jag skulle önska just nu eller cykelväg till skolan.

Inga kommentarer: