tisdag, augusti 21, 2007

Vilken fantastisk produktiv dag

INTE. Jag märker hur länge jag varit utan nätet och hur beroende jag blivit efter att idag tillbringat många, många timmar frmaför skärmen. Och nu vet jag inte vad mer jag kan göra förutom en enkel uppdatering på bloggen. Fast jag har ju faktiskt sorterat alla papprena från terminen som gått (viktigt inför den nya). Och så har jag gjort allt jag kunnat för att registrera mig och bekanta mig med min distanskusr på Dalarnas universitet (Franska: Skriftlig språkfärdighet I). Och så har jag gjort en massa onödigt på Facebook. Sofia har även fått sig et besök där huvudsamtalsämnet var smink och dollarkursen. Jodåsåatt. Men imorgon ska det bli nya tag. Städa är ett måste - även om den inte använts blir en llägenhet ÄCKLIG efter fyra månaders frånvaro. Handla mat är också en bra idé. Varför inte plugga? I vilket fall som helst ska jag träffa Rikard på kvällen och DET skall defenitivt bli trevligt.

Inga kommentarer: