måndag, juni 15, 2009

Vaknade tidigt imorse och åt gemensam frukost emd Lovisa vilket var ett trevligt sätt att börja dagen på. Efter att ha fixat lite vid datorn kom begav jag mig till Nova för att klippa OCH slinga mig. Min frisör hade fått instruera en annan då hon var på semester (i ENgland!) under tiden. Det blev jättebra och jag är mkt nöjd. Precis dte jag var ute efter. Så fick jag chans att umgås lite med Sofia på plats vilket var välbehövligt. Efter detta skyndade jag mig in till staden där jag mötte och lunchade med Rikard. Som alltid tervligt att pratas vid. Sprang till sist en sväng förbi AF för att lämna bastunycklar, atcka för hjälpen i lördags samt snacka med Kerstin och Ingrid. Ann var tyvärr (vilket jag visste) på semester. Trevligt värre.

Har nu skickat iväg ett mejl till eventuella nästa praktikplats och sagt att jag vill! (Upptäckte till min förskräckelse att dte jag trot var en done deal inte är säkert. Fattar inte att jag läste så tokigt sist. Jaja, det är bara att anpassa sig och göra dte bästa av situtaionen vad den än blir.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken snygging!

Linda sa...

Oooh, det ser superfint ut!!

Änton sa...

Mycket, mycket snyggt! Så långt det har blivit!

Kristina sa...

Tack! Ar supernojd.