söndag, juni 14, 2009

Slö söndag

Efter frukost med Lovisa och iordninggörelse promenerade vi till stationen där jag skulle ladda mitt tågkort med hjälp av bl a en presentcheck jag fick efter förra skåneresan (då jag nästan inte kom till kastrup). Sedan gick jag vidare till Linda (via Malmborgs) och Lvisa hem. Hps Linda blev det emst tjôt, kaffe och pistagelängd, inget avancerat. När Linda behövde lite frid :) gick jag till glasskulturen och mötte Lovisa. Vi åt glass sittandes vid domkyrkan i den härliga friden som söndagar kommer med (finsk lakrits & hallon, mums!). Hemma igen satte jag mig och började kolla alla de som kommer på sommarfesten på jobbet så jag har lite koll. Kom igenom halva listan. Till middag blev det rester från gårdagen - kan inte klaga alls. Ska snart lägga mig nu.

Inga kommentarer: