söndag, juni 14, 2009

Resa

Resan gick rätt smidigt, fast jag lyckades bli på fantastiskt dåligt humör på flygplatsen av diverse skäl. Intressant att veta är att Easyjet blivit petiga och kräver att man har allt i sitt handbagage när man går ombord på planet - alltså ingen strategisk fördelning i en mindre kasse för att slippa rota i väskan under flygningen (eller möjlighet att köpa på sig utöver vad man får plats emd i handbagaget). På planet blev vi förvarnade om att flyget kunde bli en del försenat då KAstrup bara hade en landningsbana i gång pga blåst - men vi blev ögst 10 min försenade i slutänden. Hade till min stora glädje precis rätt emd pengar på skånekortet och biljetten till Lund blev enkelt min. Väl framme stod Lovisa o väntade på perongen (kan inte minnas sist jag blivit mött vid tåget, iaf i Lund), mkt trevligt. Vi gick hem till Lovisas FANTASTISKA lägenhet som hom gjort helt sin på en kort tid. Fick en härlig kvällsmat (svensk ost!) och var mkt nöjd när jag till slut la mig, väldans trött.

Inga kommentarer: