fredag, januari 23, 2009

Sista dagen

Vaknade upp och var trött men nöjd efter gårdagen. Kunde lugn o ro fixa iording mig och packa det mesta innan jag begav mig ut på stan för att springa ärenden (säger man så på svenska?) och träfa folk. Ärendena gick dte si och så med, men det viktigaste blev fixat iaf. Lunchen på Zen med JOhan var mkt trevligt, likaså ett sista besök på AF. Med tulpaner och semlor i högsta hugg tog jag mig sedan till Faster Lisbeth (som fyller 80 nästa vecka) på eftermiddagsfika (lite för tidigt för semlor, men jag kommer ju antagligen inte få några mer i år). Rätt bre jobbat och trevligt att hinna med dessa sociala aktiviteter också. Tog en liten paus hos Linda för att andas ut (var så trött då) innan jag tog mig till stationen för attåka till Kastrup.

Inga kommentarer: