måndag, januari 19, 2009

AF-nostalgi bla

Tog en snabbvända upp till tredje våningen för att lämna av min matlåda inför lunchen och kunde inte låta bli att samtala lite med de kära däruppe. Rätt snart tog jag mig iaf neddåt igen för att sitta på Athen (så länge sedan det var!) och börja inläsningen av exjobbet jag ska opponera (jag har en del att säga om det men väljer att inte göra så här och nu). HAde lite svårt att koncenrera mig, men dte var schysst ändå. Till tolv klttrade jag upp till trean igen för sällskapslunch med mina favoriter Ann o Erstin. Trevligt som alltid, man kan inte säga mer än så. Utanför ombudsmannarummet blev det sedan reunion av många slag då det ju alltid springer folk man känner där (tydligen :)) fick så trevligt samtal med Andreas, och tom lite med Johanna innan allvaret kallade mig till den Grekiska Huvudstadens filial igen. Dock funkade inte ljudnivån för mig så det blev lägenheten som kallade. Där lyckades jag iaf ta mig igenom resten av uppsatsen på ett koncentrerat sätt, fats jag har en del arbete att göra imorgon. Fri från uppgiften för dagen tog jag bussen ut till Sofia. Äntligen! Mys, snack, middag och TV. Precis som förr. EN av de saker jag saknar så. Tur att vi ska hänga imorgon fm osså. På Nova. :)

HAde förövrigt glömt hur dte är att vara i en mindre stad där man känner många. Dt är ite bara att snabbt skynda hem utan det blir samtalsstopp på vägen.

Inga kommentarer: