onsdag, januari 21, 2009

Opponerad

Så var dte avklarat. Herreminskapare vad skönt.

Jag är dundernöjd. Dte gick bättre än jag kunnat hoppats och jag fick nästan enbart positiv kritik. Det finns några få justeringar att göra för att få till den ännu lite bättre, men i princip bara i iledning och slutanalys (ska återspegla varandra). Bengt sa att min uppsats eg var mer än ett exjobb, att bara storbtitanien biten hade kunnat räckt. Han sa att jag tagit på mig en stor uppgift och rott den i hamn. Ngn gång under tiden sa han utmärkt också, vilket jag inte hörde ngn annag gång under seminariet. Och allt arbete med att förkorta och finputsa bar frukt - jag fick inget kommentar om att den var för lång och överflödig. Hade glömt ett "r", contakt istället för contract, annars fick jga inga kommentarer på språket. Har inte fått betyg, det får vi först då allt lämnats in slutgiltigt till biblioteket. Men en av de andra sa att Bengt sgat att han bara lät en gå upp om den var AB, så vi får hoppas på det. Är så glad och nöjd. Och lättad. Lite formaliteter kvar så är jag jur kand. Jippi!

Nu ska jag försöka ta dte lungt ett slag före grand. Hade hisklig huvudvärk från halva seminariet o framåt som inte gick bot av tabletter. Kom även i säng först två. Men ska bli så kul ikväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

TJOHOOOO!

Grattis!

kram Anna

Kristina sa...

Tack!!!