onsdag, januari 21, 2009

Full fart

Började dagen med tur till Nova där jag fick sällskap av Sofia. Klippte mig (Emma är bäst), köpte rouge och BH:ar och blev besviken att fina H&M-klänningen tagit slut.

Fick skjuss in till stan och mötte upp Linda och Rikard på lunch på Italia. Mums och trevligt sällskap. Fast kanske lite mkt tomat... jaja.

Tog en em på UB (slog mig att min studietid kanske hade tjänat på att jag utnyttjat bibliotekens läsesalar mer...) och arbetade på opponeringen. Fick ihop en del innan jag tycte dte var dags att återvända hem (till linda) för att bevittna när Barack Obama blev president. Är glad att jag gjorde det och nu ännu mer säker på att jag tycker kyrka och stat skall hållas isär. Efter en SMASKIG isterbandsmiddag och lite TV-slapp fortsatte jag med opponeringsarbetet som tog längre tid än jag hoppats och jag kom i säng först kl 2. Inte så bra, men vad ska man göra?

Fick dessutom under em mkt glada besked och är enormt stolt över Linus.

Inga kommentarer: