torsdag, maj 27, 2010

Ledig dag

En dag i veckan jobbar jag inte och det är jäkla skönt det. Kunde visserligen inte ta sovmorgon (kroppen klarar inte av att ligga hur länge som helst) men jag kompenserade med middagslur framåt eftermiddagen. Efter att ha klurat lite med magbildskollage begav jag mig till CW. Där hämtade jag upp en presentpåse från en av många föräldraklubbar jag signat upp på, köpte lite nödvändigheter på Boots, inhandlade lite mat (eller mer än jag eg var bekväm att bära, men men) och till slut sushi innan jag tog DLR:en hem. Sushin åt jag på balkongen innan middagsluren. Lyckades även fixa lite smått och gott praktikst undre dagen samt laga middag lagom t maken kom hem. När vi avslutat middagen hörde Sarah av sig, som varit hos tandläkare här i Limehouse, och vi mötte upp med henne för ett glas på The Narrow.

Inga kommentarer: