torsdag, oktober 29, 2009

Avslutade prov

Har nu avslutat de prov för Civil Service Faststream som ska göras online och inväntar nu spänt resultatet för att veta om jag går vidare i processen. Tror att det språkliga testet gick ok. Har nog hjälp att öva en del. Men svårt att veta säkert. Det numeriska känner jag mig bra mycket säkrare på (det är bl a enklare att veta om man svarat rätt eller kanske fel), kände endast lite osäkerhet angående uträkningen av valutaväxling med procentuella avgifter. Sist fick jag svara på en personlighetsenkät där man skulle bedömma hur väl olika påståenden passade in på en och sedan välja vilket av fyra (det fanns 28 grupper om fyra påståenden) som passade bäst och sämst. Inte helt lätt att bedömma, emn försökte svara ärligt och intuitivt. Är dock rädd att bilden av mig själv jag målade upp var av en mesig person som bara servar andra och är osäker på sig själv... Hmph. Jaja. Inte mycket mer jag kan göra. Jag gjorde mitt bästa.

Inga kommentarer: