tisdag, januari 27, 2009

Trötthetens starka grepp

Kanske är det del av efterreaktionen från exjobbet, kanske är dte vintern, kanske är jag inte hlet frisk, men en sak är säkert, trött är jag. Hela tiden och mycket. Ville inte gå upp igår (gjorde det och lyckades undvika att sova middag), kände mig sömnig hela dagen och var redo att lägga mig strax efter nio. Hmmm. Rätt jobbigt, men kunde varit värre. Med träningsvärk i låren (rätt kroppsdel för mig att träna) var jag ändå rätt så effektiv igår. Lyckades iaf planera och beställa all mat för två veckor framöver, skriva klart och skcika in min artikel samt kolla jobb jag ska söka (och dylika saker). Dessutom fick jag mig en chatstnd med Anna!

Idag har jag suttit med exjobbet (ja, dte tar aldrig slut) för att justera det utifrån den kritik jag fick på seminariet. Tror jag lyckats möta alla kommentarer utom en... Har iaf skcikat in den till Bengt som måste ok:a innan jag lämnar in den digitalt. Inte många steg kvar efter det. Annars har jag väl att göra idag och ska träna kl 17.30 var det tänkt (Step). Hoppas jag inte är riktigt lika sömnig ikväll som igår bara.

Inga kommentarer: