torsdag, januari 29, 2009

Chanstagning

Har skickat iväg en ansökan nyss. Fast den kanske inte var helt konventionell. Bestämde mig för att chansa lite. Har nämligen läst jobbeskrivningen om och om igen och kände att jag var underkvalifiserad. Däremot vill jag gärna jobba för den avdelningen, och skulle jag få en plats längre ned på heiriarkin vore det en annan sak. IStället för att låtsas att jag passar har jag, kanske dumt, skrivt att jag inte är kvalifiserad MEN att jag hade varit en tillgång för dem i en annan roll och att jag hoppas de skall ha mig i åtanke, sedan fortsatte jag som vanligt med att förklara mina skills och experoences i förhållande till beskrivningen. Jag vet inte alls om det var en klok taktik, men jag tyckte den kunde vara värd ett försök iaf. Har ju inte lyckats hittills med vanliga metoder... Vi får se. Imorgon måste jag arbeta på ytterliagre en ansökan som jag eg inte stämmer in på, men mest därför den är till för de som är mitt i utbildningen och behöver praktisk erfarenhet som del av utbildningen... Får se om jag kan lura mig igenom där ändå. Suck. Detta är svårt.

Dessutom är jag fortfarande trött och nu har halsen börjat mecka (igen) liksom huvudet. Blir ingen träning idag, men däremot i helgen (om jag inte blivit sjuk) och på tisdag.

Inga kommentarer: