torsdag, januari 29, 2009

Lite värk mår bra av pub-besök

Tränigsvärken är idag nästan värre än igår. Och jag tänker gymma ikväll också (dock vattengympa som är mkt snällare). Underligt nog är dte inte alltid de kroppsdelar man tror man ska ha ont i som värker. Värst för mig är vader och rygg just nu... som jag inte tckte jag ansträngde märkbart i tisdags. jaja. Kunde varit värre. Har lite jobbasnökningar att arbeta på idag. Men ska också tillåta mig själv lite vila då tröttheten sitter i och jag faktikst (på vardagarna) går upp med Linus.

Fick ännu en trevlig kväll igår på vår stammispub the North Pole. Den är verkligen härligt sunkig och opretto. Dessutom var det tantbarkvinnan igår som är riktigt schysst och jag knde mig som en inföding där jag satt med mitt glas Bell's (whiskey). Fick stora ögon riktade mot mig när jag stod i barnen o beställde. Just då stod jag på en liten upphöjning och två män tyckte jag så förfärligt lång ut. Jag ställde mig ned, vilket var bättre, men ändå. Berättade att jag är 5'1'' och fick svaret: bra mkt längre än båda dem. Lite sött av två lads som annars var lite matcho. Sedan satt ett par rakt i mitt synfält och kelade hela kvällen. Get a room!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är lång och ståtlig! Men du måste väl ändå vara 6'1"? Jag är 5'7"? *petiga Anna*

Kristina sa...

Neee. 180cm är knappt 5'11''. 6'1'' är typ 184 cm och så lång är jag defenitivt inte. :)