torsdag, januari 29, 2009

Eddie Izzard

Är en av anledningarna att Linus och jag bondade till att börja med och jag undrar hur det hade gått utan detta gemensamma intresse.:) Vi har DVD-boxen, men vi har (iaf inte jag och inte tillsammans) inte sett honom live. I höstas försökte Linus få biljetter till ahns nya show Stripped men biljetterna tog slut i ett nafs. Vi fick reda på att det varit förbokningar för fans och jag anmälde mig promt på hans hemsida för framtida tillfällen. Så här om dagen kom beskedet: en UK-turnering! Förbokning med början kl 10 idag. Och hör och häpna, jag lyckades knipa åt mig två riktigt bra platser. Kund eblivit bättre men jag behövde konferera med L. I vilket fall sitter vi på golvet mitt framföör scenen fats inte i sektionen allra närmaste, utan den just därefter (fast näst längst fram!). Den 3 december (man är ute i löjligt god tid) ska vi så till O2 (dvs gamla millenium dome i north greenwich, dvs rakt på meridianen) och se Eddie!

Inga kommentarer: