måndag, januari 05, 2009

Julrea

Stora delar av helgen har ägnats åt att utsätta oss för julrean; i lördags var vi på Oxford Street (vojmevojme) och i söndags i Canary Wharf. Vi gjorde inte enormt många kap, men fick inhandlat några klädesplagg som behödes till bar priser. Dte kan man inte klaga på. Men jag tycker det är jobbigt med mäniskor och trängsel. Detta bråkar starkt med min enormt snåla sida.

Tröja Banana RepublicKofta GAP

Knät tog visst stryk av att promenera omkring på stan under allt för många timmar, men det känns bättre nu trots att i faktiskt var o tränade i söndags (jag simmade 40 längder - det är lagom mkt och rätt typ av motion för en skadad Kristina). Kommer nog att göra ont ett slag till, värst i trappor, men det ordnar sig.

Lyckligtvis fick vi sova ordetligt i hlgen. Dvs jag vaknade sent båda dagarna istället för runt 9 som bruligt på helgen för mig. Jätteskönt. Behövde verkligen sova ut.

2 kommentarer: