fredag, januari 09, 2009

Artikelförfattare, moi?

Träffade min handledare på institutet igår och det var ett produktivt möte måntro. Fick flera mycket bra tips på arbetsplatser att söka mig till, fick beröm för arbetet jag utfört (kan inte låta bli att gilla när folk använder ordet "Excellent" om mig) och ett litet uppdrag över de närmsta veckorna. Jag ska få skriva en kort (nja, ca 1000 ords) artikel om en internationellrättslig nyhet (dvs en rättsfallssammanfattning typ) för BILD, deras nyhetsbrev som folk prenumererar för. Inget fantastiskt stort eller avancerat, men roligt inte desto mindre! Dessutom finns dte utrymme för mer roligt arbete när jag är tillbaks från Sverige.

Efter mötet mötte jag upp med Linus och åt japansk lunch vid Finsbury Ludgate Circus. Trevligt och gott. Hemma var jag lite slapp innan det var dags att gå till gymmet. Vattengympan tycker jag verkligen om då den är mjuk mot kroppen (man skadar sig inte) och man blir avsvalkad kontinuerligt. Fick lite tips om hur jag ska få mer utav gympan (problemet med att vara låmg är att man inte möts av vattenmotsåndet lika mkt då min överkropp är helt över ytan normalt sett).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ludgate Circus, alskling.

Kristina sa...

Menade det. O:-)

Lovisa sa...

Hurra, vad roligt! Grattis!

Kristina sa...

Tack.