måndag, juli 21, 2008

Slöa

Både jag och Linus kände oss förkylda på söndagen, så det. blev ingen långpromenad. Jag vaknade rätt tidigt, och passade på att beställa mat, ordna apllestoretid, lägga upp bilder, läsa lite och dricka massor av te. Efter en ordentlig frukost med omellet, smoothie och macka tog vi en tur till Canary Wharf och lyckades hitta bra reasaker åt Linus. Kände mig väldans trött när vi kom hem igen, så jag vilade och läste. Tyvärr fanns det måsten att ordna med. Fick slite mig från soffan för att laga müsli och middag. Middagen blev inte vad den borde - känns som om jag är inne i en losing streak matmässigt. Men det går väl över, så småningom. Var sedan inte så tjejig när jag först tittade på Top Gear (bilprogram) och The Long Way Round (motorscykelreseprogram).

Nu ska jag fixa lite i hemmet, med studierna och i em ta en tur till Brent Cross och få datorn fixad.

Inga kommentarer: