fredag, juli 25, 2008

Pärlor för svin

Fick igår, på biblioteket, tag på raporterade debatterna kring min förordning. Började läsa och jag antar att det dels berr på att jag är lite nördig, dels på att det är faktiskt roligt, men jag satt och småfnissade när jag läste debatten i underhuset. Exempel:
Mr Douglas Hogg:[till ansvarig minister]...but is my hon, and learned Friend recomending th regulations or not?
Mr Waddington: I am recommending them with a remarkable lack of enthusiasm.
Mr Hogg: In that case. lets vote against them.
Mr Waddington: I am not recommending that.
och
Mr Hogg: That cannot be.
Mr Walker: The hon Gentleman may say that, but he should consider regulation-
Mr Hogg: rose-[indikerar alltså att han skulle vilja inflika ngt.]
Mr Walker: I hope that the hon Gentleman will forgive me if I do ot give way, but I still have a few more pearls to cast before hogs.

Inga kommentarer: