måndag, juli 21, 2008

Liiite onödigt

Efter att ha fixat i hemmet och ordnat diverse studiesaker samt fått maten levererad begav jag mig åter till Brent Cross. Där skulle, enligt besked, ett nytt tangentbord till min dator finnas att monteras under tiden jag väntade. Jag anlände i god tid till min bokade tid, fick vänta lite pga hög belastning, prata med teknikern och lämna in min dator... och sedan fick jag beskedet att de av misstag beställt fel tangentbord (eng istället för svenskt trots att det var skälet till att jag inte lämnat in datorn i första hand utan andra arragemang gjorts) och att de fått lägga in en ny beställning och att jag fick återkomma. Kul. Sådär. Tar ca en timme att ta sig dig, och sedan hem igen. Inte roligaste sättet att slösa en eftermiddag på. Menmen. Trötsade mig med att kolla lite affärer och hittade en superfin reaklänning på Monsoon.

Inga kommentarer: