fredag, maj 09, 2008

Städning och studier

Igår blev det väldigt lite plugg. Istället lade jag den mesta av min energi på att städa och fixa i hemmet. Kändes behövligt efter alla aktivitet och eftersom vi får besök idag och över helgen. Sovrummet ser jättebra ut, men jag väntar med fotodokumentation tills vi köpt dörrar till det ena skåpet (det visade sig att vi bara hade till ett av de två...). Och vi har inte blivit krossade i sömnen än. Igår kväll lyckades vi dessutom få upp de resterande två hyllorna i köket, så nu på fm kunde jag fixa köket och städa där. Sakta men säkert kommer vi att få riktigt bra ordning här. :) Nu ska jag se till att plugga under em så att jag kan ta det lugnt och ha det trevligt med Jakob och Julia i helgen. Bara badrummet kvar att städa...

Fick fö svar från Tele2. Den snabbaste responsen hittills (jag undrar varför? O:-)). Den totala summan på min faktura har minskats med runt 40 kr, och jag har blivit lovad specifikation samt INGA fler fakturor. Det var iaf bra. Men jag skulle fortfarande inte rekommendera dem.

Inga kommentarer: