torsdag, januari 31, 2008

Snart!

Vaknade en timme tidigare än väckarklockan , kände mig pigg och bestämde mig för att följa rådet jag fått: att gå upp när kroppen är redo - du kommer vara mycket piggare då, torts mindre sömn. Har också därför, med gott samvete, kunnat pyssla med annat än studierna under frukostdatorsessionen. Kollat upp flyttsaker, beställt blanketter, insett vilken typ av eftersändning jag behöver och att jag ska anmäla särskild postadress. Allt gott.

NU ska jag väl fixa iordning mig och ta tag i studierna hur osugen jag än må vara. Men, då jag har en finfin helg att se fram emot så kan dte kännas extra motiverat: ikväll kommer nämligen Linus, imorgon ska vi på 500 (Hipphippshowen) samt äta och dricka drinkar på Grand, på lördag ska jag försöka underhålla mig själv medan Linus går på Lilla PQ, på söndag blir det nog mest West Wing och pizza och på måndag får vi se vad vi hittar på innan Linus åker. Rätt bra upplägg om jag får säga så själv. Det jobbiga är att vi ska vaccinera oss och jag är jättespruträdd. Snyyyyft! Förhoppningsvis behöver jag bara Hepatit A.

Inga kommentarer: