tisdag, januari 29, 2008

Sagt och gjort

Dagen skulle te sig annorlunda, det var bestämt. Men det blev ännu mer så än planerat. Jag fick mig ett bra handledarmöte där vi bestämde att lägga om uppsatsen lite så att den mer realistiskt passa materialet (trots allt bara 5p!). Lyckades äntligen få iväg låneansökan för talboksläsare. Mycket trevlig lunch med Linda - greken har bra mat den saken är biff. Läste ett slag på Sol innan det var dags för kuratorsbesöket (kände mig som en riktig student!). Fick pratat och bekräftat att jag inte bara är med ser trött ut och att jag ska pausa i helgen då Linus kommer. Köpte med mig ChokladMumsmums från Sol till Lovisa där jag fick äkta caffe latte. Pratade massor och sedan blev det Mac Support från min sida. Fan vad jag är bra ;). Kom hem rätt sent och längtar efter att få lägga mig. Inte mkt plugg... men det är ok.

3 kommentarer:

Lovisa sa...

Tack igen för hjälpen raring. Kram!

Kristina sa...

My pleasure vännen. Tack förresten för Rubicon - läste ut den för några veckor sedan men glömde säga. Spännande läsning!

Lovisa sa...

Jag är mycket nöjd med dig ;)