tisdag, september 18, 2007

Projektarbetet från helvetet

Så skulle vi få ihop projektet som vi i grupp skulla arbetat med och till vilken min del inte blivit särskilt lyckad (se tidigare inlägg). Det gick käpprätt åt helvete. Gruppen gör inget för varandra. Vi bara famlar i mörkret. Har aldrig känt mig så borttappad i ett skolarbete. Dessutom har vi haft tekiska missöden i form av försvunna Power point presentationer (och oj blev den vi gjorde hemsk o ful tillslut). Promemorian suger också hårt - på alla sätt och vis. Att prata om det i 15 min framför klassen kommer att bli ren tortyr. Det är nästan så att jag hoppas att jag är sjuk imorgon för fan vad kassa vi kommer att vara. Hatar grupparbete, hatar projekt som inte leder någon vart, och hatar annat som jag inte pallar ta upp just nu. Hoppas att nästa blir bättre...

Inga kommentarer: