torsdag, september 20, 2007

Halleluja

Så har den kommit! Min kära, kära dator. Den finaste Macen i hela världen. Snygg, smidig, liten och men massor av roligheter. Hade tänkt försöka plugga, men det blev inte så mycket med det. Hur kan man plugga när man har en sådan rolig leksak?!? Jag har installerat program och testat det som finns på. Jag har troubleshootat och lärt känna den. Jag kan nog hålla på ett slag till. Titta vad jag gjort i Photo booth!
Sedan det där med hälsan... Det är det sådär med. Har inte fått några besked, men ryggen gör fortfarande skitont. Tack och lov har jag inte märkt av kramp idag iaf. Borrelia har lagts upp som teori - vi får se vad Sofia säger när hon inspekterat min skalp. Annars är det ett rent mysterium. Har telefontid bokad med min läkare på tisdag. Vi får se. Men tydligen var där ngt konstigt med proverna vis-à-vis reumatism. Så det ska utforskas vidare. Jippi.

1 kommentar:

Unknown sa...

Nämen usch stackars lilla krokodil! :-( Hoppas det inte är reumatism! grattis till nya datorn, är inte alls avundsjuk, neeeejdå! Kram