tisdag, september 18, 2007

Något är fel

Min kropp är paj just nu. Den saken är säker. Listan på ontheter och obehag bara växer. Först har jag haft ledvärk sedan något år tillbaka som i början bara var i fingara och tår men som har spridit sig till handen, underarmen och nu senast armbågen. Sedan fick jag mycket torr skalp - Sofias diagnos att det påminner om psoriasis. I slutet av sommaren, då jag återvände till Sverige, råkade jag ut för yrsel - det kändes som om jag var ombord på en liten båt hela tiden och mina rörelser kändes mycket större än vad de var. För någon vecka sedan kom det lite halsont. I lördags krampade mina tår, vilket de fortsatt att göra då och då, senast idag såpass att det gjorde JÄTTEONT i iaf fem minuter. Samtidigt började jga få ont i ryggen - och den värken har bara blicit värre. Summan av kardemumman: jag behöver gå till läkaren och det illa kvickt. Dte är för mycket som inte stämmer. SÅ imorgon bitti får det bli vårdcentralen. Hoppas bara inte jag borde gått tidigare.

Inga kommentarer: