fredag, september 17, 2010

Leaving Do

Igår var min näst sista dag på jobbet och min 'leaving do' var planerad till på kvällen. Ett väldans stort gäng begav sig till puben The Preseverence på lamb Conduit Street vid halv sex. Där dracks det och snackades det, där pratade vi och umgicks vi och mina jättesöta och fina kolleger lämnade över världens finaste avskedsgåvor, md värsta finaste orden till. Jag fick två styck specialtryckta barnkläder, kokboken för the Hummingbird Bakery, presentkort på John Lewis och ett riktigt fint kort med personliga hälsningar. Kände mig värsta priviligerad, uppskattad och omtyckt! Hade allmänt mkt trevligt, men orkade tyvärr inte stanna hur länge som helst. Dock klarade jag mig till nio, vilket inte är illa för mig.

Lovely pressies!
Fina bodies med rolig text!
Här ska bakasPassande kort

Inga kommentarer: