måndag, september 13, 2010

Helg

Lördagen nyttjades inte till mkt mer än sömnad för min del medan Linus satte upp bytbordet i badrummet. Nu är vi nästannästan klara med allt. Skönt. Vi rundade av kvällen med hemmagjord mumsig pizza & Last Night of the Promms, Inte lika underhållande som vanligt dock. Utmattad hamnade jag i säng tidigare än jag brukar.

Ännu en tidig morgon blev det på söndagen. Iaf för mig. När jag tillslut duschat lockade jag till mig sällskap genom att laga fattiga riddare till frukost. Så smått kom vi iväg på promenix och passade på att ta oss till CW för att lämna tillbaks biblioteksböcker, handla lite nödvändigheter till dagens middag och inplanerade bak samt ta lunch på Tortilla. Vi fick lite fixat hemma tills dess att Adrian & Zoë kom. Vi spelade Ticket to Ride (jag vann!) först och sedan blev det middag. Linus lagade Pasta alla Arabiata. Till efterrätt åt vi goda små blåbärskakor A & Z haft med sig samt chokladtiramisu från Gü. Mums! Mkt trevligt sällskap som stannade alldeles lagom länge.

Och just det! Den stora nyheten. På fredag natt, nästan vid midnatt, föddes Glorias & Matts dotter Tamara. Grattis till dem!

Inga kommentarer: