tisdag, januari 12, 2010

Rekapitulation

Internetuppkopplingen fortsätter att vara besvärlig. Vi försöker lösa saken, men det svåra är att komma på var problemet ligger. Utrustningen (routern), kontakten, nätet eller ngn inställning någonstans. Det ordnar sig väl så småningom. Tills dess är nätet inte nämnvärt tillförlitligt vilket begränsar t ex skypandet. Suck.

Helgen var angenäm och väldigt slö. Fast lite flitiga var vi allt. Linus (och jag) fixade med våra fönster. Annars var mi mkt hemma förutom en tur till CW för att springa ärenden & äta på ett nytt lunchställe: Tortilla; och utgång på pub för att fira James (då jag tydligen beställde min Malibu & cola i fel ordning).

I går vakade jag hus åt James som hade rörmåkare på besök för att fixa värme & varmvatten. Tyvärr började även halsen göra ont och jag känne rmig inte helt pigg & kry idag.

Inga kommentarer: