fredag, januari 08, 2010

småting

Har haft lite internetmeck de senaste dagarna och tagit det som ursäkt att läsa Steig Larssonböckerna. Nja, den första iaf. Har även tillbringat viss tid med att omorganisera vårt bibliotek (är inte helt klar än) och prata med Sky om våra internetproblem (de behandlar en, kanske fullt förtårligt, som en idiot: det vita fältet längstupp med bokstaäver i ska du tömma (dvs adressfältet)). Mitt skypesamtal med Lovisa gick åt fanders (se internetproblemen) coh dte med Linda dagen efter bättre (då jag just pratat med Sky). Fick ge mig ut i kylan och de livsfarligt isiga gatorna för att handla mat då leveransen inte kunde komma pga av just isiga gator. Suck. Får beställa om allt i em och hoppas på det bästa. Annars har jag iaf en arbetsansökan att skriva. Och så ska jag frsöka hålla mig varm.

Inga kommentarer: