fredag, februari 27, 2009

Vanor

Jag upptäckte igår med att jag vant mig vid att träna regelbundet. Trodde inte dte var möjligt. Har i regel fått in 2-3 pass på gymmet (av olika slag) den senaste tiden. Skulle gå igår men kroppen var inte med på noterna och dte frustrerade mig. Kroppen är fortfarand einte emd så inte heller idag kan jag gå. ELler under helgen då vi är bortresta. Först på tisdag blir det av - en vecka sedan sist. Och jag tycker dte är jobbigt. Jippi! Äntligen. Hoppas bara inte denna känsla försvinner. Upptäckte f ö att jag fått mer armmuskler. Iofs har inte armflabbet förvunnit så överarmarna är inte i sig smalare, men ändå. Det går framåt!

Nu ska jag snart (prokrastinerar) börja packa. Är fruktansvärt osugen på det, men dte ska bli trevligt med en (intesiv) helg i Estocolmo. Kan bli dåligt med uppdateringar under tiden dock. Tjing!

2 kommentarer:

Linda sa...

Wow! Jag är imponerad och lite avundsjuk - min träning har varit icke-existerande detta år (om man inte räknar yogan). Kul när man känner att det ger resultat!
Kram!!

Kristina sa...

Klart man ska räkna med yogan! Jag är lite stolt över mig själv. JAg undrar dock när övermarna skall börja minska i fett mängd också. :) KRAM!