måndag, februari 23, 2009

Country Living

Började min helg på landet lite stressat då jag upptäckte att DLR slutat gå just som jag skulle ta mig till PAddington. HAde som tur reservplaner och kom fram i tid ändå. Tågresan var trevlig (tack vare sällskapet - vi åkte emd Chris och Rachael) och vi blev upphämtade för skjuss till Wycombe Cottage söder om Taunton i Somerset av Zoë. Väl framme var maten klar och stämningen livad. Vi var 19 pers som skulle tillbringa helgen i varandras sällskap i två "cottages" op en "estate" med fält, gunga en damm smat en sjö. Sällskapet visade sig vara mkt socialt och glatt. Det blev en hel del dricka, snack och även guitar hero (som vi tagit med på begäran) innan vi la oss vid 2-3 tdien. Linus och jag hade ett mkt tjusigt rum och man kan inte vara mer än nöjd.

Inga kommentarer: