tisdag, februari 24, 2009

Besvikelse

Fick beked om resultatet på intervjun. Ngn annan fick det. Det är väl så det fungerar, och det är nog bara att vänja sig vid "nej" men jag kan inte låta bli att undra vad som gick fel. Känns lite kasst när man inte ens kan få en tjänst som tycks vara klippt och skuren för en (arbetsuppgifter som stämmer onormalt med ens erfarenheter och kunnskap) och som är obetald... De ville ha kvar min ansökan (varför inte) iaf. Och jag fick massor av beröm. Jag önskar dock jag visste vad jag gjort fel. Jaja. Får nu se om jag kan få en intervju på ambassaden trots allt. Får ringa dem imorgon.

Som terapi gick jag på Steppass. Det var mer utmattande än vanligt och jag är fortfarand eblossande röd och kladdig av svett. Men det är nog bara bra.

3 kommentarer:

Linda sa...

Fy vad trist! Hoppas hoppas det går bättre nästa gång, och det kommer det säkert att göra! Du är ju bäst!!
Kram!

Kristina sa...

Ja, trist, men sånt är väl livet. Tack! Kram.

Lovisa sa...

Ja, du är bäst och det kommer att lossna!!! Stor kram!