söndag, december 14, 2008

Julfest II

Under em for vi till Greenwich för att fixa lite saker. Det gick förvånadsvärt bra (trots regn o rusk) och vi passade på att äta sen lunch på en noodlerestaurang: mums och mättande!

Efter lite vila hemma gav vi oss iväg till norra London och en julfest hemma hos Rachael. Det var mkt trevligt och jag var förvånadsvärt social (pratade mest emd nya människor) fast på ngt elakt humör var inte helt snäll mot alla dessa ya människor).Så trevligt som det var gick vi ändå vid midnatt av anledningen att vi ville ta sista tunnelbanan hem. Detta är nog det yttersta beviset för att jag lever i en storstad igen: lokaltrafiken dikterar mitt schema.Jag var dock enormt pigg när vi kom hem så jag (och sedan även Linus) tittade på ett avsnitt The Mighty Boosh. Snart är det en julfest till.

1 kommentar:

Lily sa...

I love your article. you can visit my website spotify premium apk mod