fredag, november 07, 2008

Förhandsavgöranden & Vattengympa

Jag var relativt produktiv igår. Började på mitt projekt för BIICL. Läste lite rättsfall, repeterade förhandsavgörande i allmänhet och började tita närmre på svenska överklaganderätten. Upptäckte att det just i dagarna skett algändringar vilka ändrar på dte jag lärde mig för mer än ett år sedan. Sånt är det juridiska livet. Ingen fara.

På kvällen var jag på gymmet oh vattengympade. Jag gillar konceptet och utförandet var helt ok. Kände mig överaskande atletisk, men ändå som jag fick en bra träning. Lite jobbigt att det bara är kvinnor som beter sig rätt tjejigt i gruppen, och att många män valde att sitta och titta på medan vi gympade. Men schysst ändå. Blir mer av det.

Idag ska jag städa och arbeta på projektet. Ikväll får vi gäster.

Inga kommentarer: