torsdag, november 20, 2008

Aurevoir!

Jag har pysslat lite idag och måste nu packa inför Parisresan. För att fira fyra år tillsammans (jippi!) tar vi en långhelg i den franska huvudstaden. Vi åker dit med tåg (under kanalen!) och har restaurang bokad till imorgo kväll. Denna gång ska vi bo på ett hitell i Montmartre och jag hoppas det är schysst. Ser verkligen fram emot resan även om "vad ks jag packa" bekymmrena är stora. :)

Annars mår jag bättre. Fortfarande ont i huvudet och en förylning som spökar. Ögat visade sig vara främst en elak vagel i övre ögonlocket. Inte så nöjd med det måste jag säga. Men bättre en bihålsinflamation. Är jag flitig kan jag till och med få iväg ännu en rapport till min praktikhandledare. Det vore ju inte dumt.

Tillaggt 15.50: Nu sticker jag alldeles alldeles strax. Lyckades fixa det jag skulle (packa, present, picknick och projekt) och han tom vila lite (bok, te och paracetamol). Nu ska det bli roligt! (Fast känner mig inte helt kry. Attans!)

Inga kommentarer: