lördag, oktober 11, 2008

Snart dags

Gårdagen ägnades i stor del till att läsa igenom det jag skrivit för att kunna formulera jämförelser och analys. SJälva skrivandet kom inte igång förrän efter middagen, men fick iaf 1,5 s skrivna. Ska fortsätta idag och imorgon. På måndag morgon ska min handledare ha en kopia av uppsatsen i sin mejlbox. Inte den slutgiltiga kopian, utan en innehållsmässigt komplett uppsats som behöver bearbetas formellt, språkligt och antagligen även till viss del innehållsmässigt efter mitt ahndledarmöte. Den del som jag är osäker om jga kommer att hinna klart med är inledningen. Men den ska skrivas om inte skrivas för första gången så det får gå. Vi får se hur dagarna utveckas. Blir man sjuk så blir man. Jag är dock oerhört glad över att ha en vecka atta rbeta med småplocket istället för ingen tid alls elelr en stressad halvtimma som brukligt varit fallet. Nu när jag druckit mitt morgonte är det dags att sätta igång (ja tog sovmorgon, men som Linus sa, sover jag så behöver jag det).

Inga kommentarer: