torsdag, oktober 09, 2008

Det kunde varit värre

Ok, jag är inte helt kry än (jag mår dåligt i vågor och har lite dåligt med energi) och jag ligger efter mitt schema men jag har nu skrivit 37,5 sidor ren text och är klar med avsittet om de materiella rätten (där en slags jämförelse ingått). Jag har nu kvar att skriva: en kort sammanfattning av EGdomstolens dom mot Storbritanien, bearbetning av inledningen, jämföresler för den legislativa processen i vart land liskom tillämpningen samt en sammanfattande analys och slutsats. Det känns plötsligt hanterligt. Speciellt när jag läste igenom mina "frågor" i inledningen och upptäckte att jag mer eller mindre täckt de felsta. Joy! Nu ska jag äta innan jag går under.

2 kommentarer:

Änton sa...

Heja, heja friskt humör! You can do it! Hoppas vi ses när du är i Sverige!
Kram

Kristina sa...

Tack! Det hoppas jag med; inte helt omöjligt heller! Kram